Kā izvēlēties printeri mazam uzņēmumam

Biroja printeris ir svarīga sastāvdaļa katra uzņēmuma darbam. Laba printera izvēle var aiztaupīt ļoti daudz laika, nervu – un arī naudas. Turpmākajā rakstā – ieskats, kā izvēlēties vislabāko printeri maza uzņēmuma vajadzībām.

Kritēriji, pēc kuriem izvēlēties printeri mazam uzņēmumam

1. Bezkontakta printēšana.

It īpaši, ja komandā darbojas vairāki darbinieki, kuriem bieži jāprintē dažādi dokumenti, prezentācijas, materiāli, visiem ietaupīsies laiks, ja jebkuru datoru varēs saslēgt ar printeri un printēt pa tiešo, neveicot liekas darbības (sūtīt dokumentu uz e-pastu, saglabāt pir printera pieslēgtajā datorā; vai likt zibatmiņā un slēgt klāt printera datoram, utt.). Savukārt mazāk vadu pašiem darbiniekiem un arī viesiem pat neapzināti atstās modernāku iespaidu par uzņēmuma vidi un pašu uzņēmumu.

2. Atbilstošs printēšanas ātrums un kapacitāte.

Parasti, pērkot printeri jaunam uzņēmumam, ir tendence iekrist vienā no galējībām: gribas vai nu lētāk, vai nu pašu labāko. Lētāks printeris diemžēl beigās var radīt lielākus zaudējumus – jāpērk jauns biežāk, mazāks printēšanas ātrums un kapacitāte samazina darba ātrumu un ikdienas apmierinātību ar darbu (varbūt tas neliekas tik būtiski šobrīd, tomēr ilgtermiņā komandas labsajūtai tas ir svarīgs faktors). Savukārt visdārgākais printeris, lai arī kalpos gadiem un printēs 500 lapas bez pārtraukuma, ne vienmēr pirmajos uzņēmuma gados ir vajadzīgs.

Kā neiekrist nevienā no galējībām? Šeit talkā nāk nākamais punkts.

3. Printera piegādātājs.

Izvēlēties piemērotāko printeri ar internetā pieejamo informāciju mūsdienās var katrs pats. Tomēr, īpaši tiem uzņēmumu īpašniekiem, kuri vienlaicīgi pilda desmit funkcijas, laiks ir nauda. Konsultācija ar pārdevēju var aiztaupīt gan laiku, gan līdzekļus – jo pārdevējs, tāpat kā jebkurš maza uzņēmuma īpašnieks, ir ieinteresēts, lai klients dabū tieši to, kas nepieciešams, un atgriežas vēl. Paskaidro pārdevējam, kāda tipa uzņēmums ir, cik bieži jāprintē dokumenti, vai ir kādas citas īpašas vajadzības (Skenēšana? Kopēšana? Faksēšana?), kuras ir aktuālas raitam ikdienas darbam Tavā uzņēmumā, nozarē.

Šajā sarunā izvērtē klientu servisu (cik labi saproties ar pārdevēju). Uzreiz pie plānotā printera pārdevēja noskaidro, kā notiks komunikācija, ja ar printeri kas notiks (varu ziņot Facebook lapai? E-pastā? Pa telefonu? Ar iesnieguma formu?). Izvēlies piegādātāju ar elastīgu spēju atbildēt un risināt situācijas, ja kas notiek ar printeri. Kā zināms, tas vienmēr būs vajadzīgs uzreiz un tūlīt, jo printeri mēdz pārtraukt darboties tieši tad, kad likmes ir augstākās. Ātrs serviss atkal ir laiks, kas mazam uzņēmumam dažreiz var nozīmēt lielu naudu.

4. Papildus pakalpojumi.

Pie šī paša piegādātāja noskaidro, vai pie viena vari saīsināt laiku, meklējot citas preces vai pakalpojumus, kuras nepieciešamas Tavam uzņēmumam. Piemēram, kārtridžu uzpilde – vai arī tā būs pieejama? Kā zināms, kārtridžu atkārtota uzpildīšana ietaupa daudz līdzekļu, un būs izcili, ja to darīs uzņēmums, kas zinās, kas par printeri ir Tavam uzņēmumam, un kā ar to apieties.

Printera izvēlei ir vēl simtiem dažādu faktoru, tomēr precīza sava uzņēmuma vajadzību izklāstīšana ļaus iegādāties printeri, kas taupa laiku un naudu veidos, kādos šobrīd pat neliekas svarīgi.

Ja redzi, ka Tev nepieciešama konsultācija printera iegādē, zvani Baltijas Biroju Servisa komandai, mēs palīdzēsim: 80205050