Kā ietaupīt laiku, pērkot preces birojam

Biroja darbs ir pietiekoši straujš un piepildīts, lai mēs varētu atļauties lieki tērēt laiku. Diemžēl kancelejas preces, papīrs, kārtridži – tās un citas lietas ir nepieciešamība birojā, bez kuras neiztikt, tāpēc no biroja preču pirkšanas izvairīties pilnībā nav iespējams. 

Tomēr. Ir iespējams ļoti saīsināt laiku šo preču iegādei, atstājot laiku citiem darbiem!

Lasi zemāk, kā.

1. Iepērcies online. 

Pērkot preces online, Tu to vari darīt no jebkuras vietas, jebkurā brīvā brīdī, nevis, pakārtojot savu aizņemto dienas plānu biroja precēm. Foto: Freepik.com

Tu ietaupi laiku, kas tiktu pavadīts ceļā uz un no veikala, staigājot pa to un stāvot rindās. Tā vietā ar pāris klikšķiem vari pievienot savas preces grozam, salīdzināt ar alternatīvām precēm, izvēloties sev piemērotāko, un visu nepieciešamo pasūtīt ar piegādi pašā birojā (turklāt piegāde bieži ir bezmaksas, kā, piemēram, labakie.lv biroja preču veikalā).  Šādi uz vienu pasūtījumu vari ietaupīt vismaz stundu, ko izmantot citiem, svarīgākiem darbiem.

2. Saglabā iepirkumu grozu ar precēm, kuras jāpasūta regulāri.

Iegādājoties online, Tu vari izmantot citu priekšrocību – iespēju saglabāt iepirkumu grozu. Ja parasti pērc vienas un tās pašas preces, saglabā tās savā online veikala profilā, un nākošajā reizē vienkārši pārskati un pievieno trūkstošo vai noņem to, kas vēl nav nepieciešams. Tā Tu vari saīsināt arī interneta veikalā pavadīto laiku. Dažreiz pat pieckārtīgi, ja saraksts ir garš!

3. Ļauj kolēģiem pievienot sev nepieciešamās preces grozam.

1-3 dienas pirms pasūtījuma izziņo kolēģiem, ka veiksi pasūtījumu, un ļauj viņiem pašiem uzņēmuma internetveikala profila grozā salikt to, kas viņiem ir nepieciešams. Šis risinājums ietaupa laiku lielākiem uzņēmumiem ar vairākām nodaļām.

Ļaujot katram kolēģim pievienot sev nepieciešamās preces – tas ļauj visiem “iepirkties” kopā, aiztaupot Tavu laiku. Foto: Freepik.com

4. Akciju laikā iepērc vairāk. 

Tādas preces kā, piemēram, papīrs, pildspalvas, tīrāmie līdzekļi, būs vajadzīgi vienmēr. Izmanto izdevību un akciju laikā iegādājies šis preces vairumā. Šādi ietaupīsi gan laiku – jo diezgan ilgi šo preču iegāde neaizņems Tavu prātu -, gan arī uzņēmuma līdzekļus, par ko Tev būs pateicīgs ikviens uzņēmuma vadītājs.

5. Nomā biroja tehniku.

Iespējams, šķitīs jocīgi, tomēr veids, kādā iegādājies printeri, kopētāju vai skeneri, datori, arī var aiztaupīt Tavu un kolēģu laiku, lai arī netiešā veidā. Kā? To nomājot, nevis pērkot! Iemesls ir vienkāršs. Ja nu kas negaidīts notiek ar šo tehniku – biroja pavēlnieku -, ietaupīsi daudz laika jaunas tehnikas meklējumiem, jo printeri aši vien Tavs biroja tehnikas piegādātājs nomainīs uz citu. Tas nozīmē, ietaupīts laiks un dārgās pelēkās nervu šūnas. Turklāt, Tava uzņēmuma grāmatvede būs ļoti pateicīga par ikmēneša maksu, kas ir fiksēta un paredzama gadu uz priekšu. Mēs zinām, cik laimīga grāmatvede ir svarīga uzņēmumam :))

——-

Papildus bonuss, ja preces uzņēmumam iegādājies www.labakie.lv  vismaz 60EUR+PVN vērtībā – iespēja laimēt ballīti visam birojam! 

Loterija biroja preču iegādei
Jautrība visam birojam – spied uz foto un uzzini vairāk!