Joki par tehnoloģijām un IT

Vai arī Tev šķiet, ka programmas parasti dara to, ko Tu liec, bet tikai reizēm to, ko Tu vēlējies?  Un vai arī Tev  šķiet, ka dot vārdu savam pirmajam wi-fi ir tikpat sarežģīti kā savam bērnam? Ja piekrīti, arī Tava ikdiena ir kļuvusi interesantāka ar tehnoloģiju ienākšanu, varēsi izbaudīt šos jokus par ikdienas dzīvi ar interneta tehnoloģijām.

Joki par tehnoloģijām un IT

Cik ātri skrien laiks, vai ne?

  • 1998.gads: nekāp svešu cilvēku mašīnā!
  • 2008.gads: nesaraksties ar svešiniekiem internetā!
  • 2018.gads: pasūti sev internetā svešinieku, ar ko braukt vienā mašīnā (Uber)

Vai arī Tu, pirms sāki lietot Instagram, sēdēji vakarā dīvānā un nožēloji, ka nezini, ko Tavi draugi ir ēduši pusdienās?

Datora lietotāji iedalās trīs līmeņos: iesācēji, vidusmēra lietotājs un eksperts.

  • Iesācēji: cilvēki, kuri baidās, ka nospiežot nepareizo pogu, salauzīs ierīci;
  • Vidusmēra lietotāji: cilvēki, kuri nezina kā salabot ierīci pēc tam, kad nospieduši pogu, kas to salauza;
  • Eksperti: cilvēki, kuri lauž citu cilvēku ierīces.

Reiz sensenos laikos bija kāds jauns cilvēks, kurš vēlējās kļūt par varenu rakstnieku. Kad viņam jautāja, lai tas paskaidro, ko domā ar vārdu “varens”, viņš teica: “Es vēlos rakstīt kaut ko, ko lasītu visa pasaule, kaut ko, uz ko cilvēki reaģētu patiešām emocionāli, kaut ko, kas liktu cilvēkiem kliegt, raudāt, kaukt no sāpēm un dusmām!” Tagad šis cilvēks strādā Microsoft, rakstot kļūdu ziņojumus.

Vīrietis smeķē, laižot gaisā dūmu aplīšus. Blakus esošais cilvēks kļūst aizkaitināts un aizrāda: “Vai neesi redzējis brīdinājumus, kas rakstīti uz cigarešu paciņām, ka smēķēšana ir kaitīga veselībai?”  Vīrietis atbild: “Lūdzu, es esmu datorspeciālists, es zinu, ka nav jāuztraucas par brīdinājumiem, jāuztraucas tikai, kad ir notikusi kļūda.”

Ja Tavā ofisā nestrādā kāda no ierīcēm un Tu taisies zvanīt tehniskajam dienestam, pirms zvana izej caur šiem 4 punktiem:

  1. Vai tas ir pieslēgts?
  2. Vai tas ir ieslēgts?
  3. Vai esi pārliecināts?
  4. Nopietni, labāk aizej, pārbaudi!

Draudzeņu saruna:

  • Kā Tavas attiecības ar Kārli?
  • Kā bluetooth…
  • Sapārojušies, bet ne savienojušies?
  • Tieši tā…

Datorspeciālists ir cilvēks, kurš izlabo kļūdu, par kuras esamību Tu nezināji, tādā veidā, kuru Tu nesaproti.

Microsoft tehniskais darbinieks ierodas šautuvē. Izvēlas šaut 10 lodes uz mērķi, kas atrodas 50m attālumā. Tehniķis izšauj un šautuves darbinieks dodas pārbaudīt rezultātu. Redzot, ka neviena no lodēm nav trāpījusi mērķī, viņš pa rāciju ziņo, ka tehniķis ir aizšāvis garām. Tehniķis atbild, lai šautuves darbinieks pārbauda vēlreiz. Tas tā arī izdara, bet rezultāts nav mainījies. Tad tehniķis paceļ ieroci un izšauj vēlreiz. Šautuves darbinieks rācijā dzird ziņojumu: “Šajā pusē viss strādā perfekti, es domāju, problēma radusies jūsu galā!”

Kā var zināt, ka datorspeciālists, kurš ieradies Tev palīdzēt, ir ekstroverts? Runājot ar Tevi, viņš skatās uz Tavām kurpēm, nevis uz savām.

Īsti programmētāji neskaidro savas programmas. Ja bija grūti uzrakstīt, lai ir grūti saprast.

—–

Cerams, Tava diena kļuva jaukāka, un šie joki ļaus paskatīties no jauna skatupunkta uz ikdienu 🙂