Esi sveicināts mūsu blogā!

Uzsākot šo blogu, mēs uzsākam sava veida misiju – izglītot un atvieglot biroja darbinieka ikdienu.

Ikdienā strādājot ar klientiem, esam saskārušies ar daudziem jautājumiem, ne tikai saistībā ar biroja preču klāstu un biroju risinājumiem, bet arī ļoti specifiskiem jautājumiem par biroja vides uzlabošanu,  ergonomiju un, protams – ekonomiju. Tāpēc mēs nolēmām izveidot šo blogu, kā vietu, kur lasītāji varēs iepazīties ar lietām un veidiem kā uzlabot sev darba vidi birojā un strādāt efektīvāk.

Ik nedēļu tiks publicēti raksti ar praktiskiem padomiem, ieteikumiem un interesantiem faktiem kā uzlabot vidi, kurā pavādām lielāko dienas daļu. Bloga saturu veidos un rakstus rakstīs Biroja palīgs, kurš izprot biroja darbinieku vajadzības. Kā arī tiks pieaicināti dažādi speciālisti, kuri dalīsies ar savu pieredzi.

Lai nepalaistu garām jaunos rakstus, saglabā blogu grāmatzīmēs, vai seko mūsu Facebook lapai.

Jūsu Biroja palīgs