Iepirkumu saraksts ar birojam vajadzīgajām pamatlietām

Ja nesen sāki savu pirmo uzņēmumu, ievācies savā pirmajā birojā, un pirmoreiz jādomā, kādas biroja preces pasūtīt, Tev navajag garu ievadu. Ieskaties špikerī. Laiks jau tā ir piepildīts ar simts darbiem.

Apakšā būs saraksts ar pamatlietām, kas nepieciešamas katram birojam.

Uztver to kā Back To School sarakstu, tikai jaunai darba videi birojā.

Vari droši kopēt savam iepirkumu sarakstam, vai pielāgot savām specifiskajām vajadzībām.

Birojam nepieciešamāko lietu saraksts

Mēbeles

Elementāri, tomēr par to jāpadomā, īpaši, ja jāievācas tukšās telpās:

  • Galdi
  • Krēsli
  • Galda lampas, ja nav pietiekoši liels apgaismojums
  • Plauktiņi mapēm

 

Elektroiekārtas

Mūsdienās bez tām neiztikt nevienam – ja, sākot uzņēmumu, krājumos jau nav, protams:

  • Dators: portatīvais vai stacionārais + tastatūra, pele, monitors
  • Telefons
  • Lieki lādētāji
  • Rūteris internetam
  • Printeris
  • Kopētājs
  • Skeneris
  • Austiņas (ar mikrofonu, ja nepieciešams)
  • Pagarinātāji

 

Papīrs un tā preces

Lai arī cik ļoti esam pieraduši pie elektroierīcēm, joprojām ir nepieciešams papīrs, uz kurām rakstīt, uz kurām izprintēt datorā rakstīto, e-pastā saņemto.

  • Papīrs – printējamais, kopējamais
  • Kārtridži – lai vienmēr ir rezerves un esam droši, ka svarīgi dokumenti būs izprintēti laikā
  • Klades
  • Bloknoti
  • Līmlapiņas

 

Laika plānošana

Jo tālāk ies darbi, jo svarīgāk būs visu atcerēties un ieplānot. Lai arī Google Calendar un citas laika plānošanas aplikācijas ir pieejamas visiem, acu priekšā stāvošs taustāms, vizuāls atgādinājums par svarīgākajiem darbiem, sapulcēm, termiņiem palīdzēs atcerēties tās lietas, kuras noteikti nevajag aizmirst. Šis noder gan uzņēmumu vadītājiem, gan administratorēm, gan jebkuram citam biroja darbiniekam, kam laika resurss darbā ir ļoti ierobežots.

  • Plānotājs vai/un
  • Kalendārs ar vietu, kur ierakstīt

 

Dokumentu, rēķinu uzglabāšana

Arī dokumentu sakārtošana un uzglabāšana noteiktā kārtībā aiztaupīs daudz stresa un dārgā laika, pēc tam tos meklējot, kad vajag. Lai ieviestu kārtību, Tev vajadzēs šo:

  • Mapes
  • Kabatiņas
  • Uzglabājamās kastes

 

Biroja sīkumlietas – kancelejas preces

Tieši tā, sīkumlietas, bet tāpēc ne nesvarīgas. Ja kādu dienu nebūtu pildspalvas, puse biroja darba varētu aptrūkties. Kas būtu, ja tas notiktu pirms svarīgu dokumentu parakstīšanas? Vienmēr birojā jābūt vismaz šīm kancelejas precēm:

  • Pildspalvas
  • Zīmuļi
  • Zīmuļu asināmais
  • Dzēšgumija
  • Marķieri
  • Skavotājs
  • Caurduris
  • Šķēres
  • Līme
  • Līmlente
  • Komplekts šī visa uzglabāšanai

 

Preces higiēnai un drošībai 

Lai uzturētu biroju tīru un higiēnisku, šeit ir nepieciešamās pamatlietas:

  • Ziepes
  • Tualetes papīrs
  • Papīra dvieļi
  • Universālais virsmu tīrītājs
  • Slota (vai putekļsūcējs, ja biroja grīdas segums ir tikai paklājs)
  • Liekšķere gružu savākšanai
  • Lupatiņas uzslaucīšanai
  • Atkritumu spainis
  • Atkritumu maisiņi
  • Pirmās palīdzības aptieciņa
  • Ugunsdzēšamais aparāts

 

Ja birojā plānota virtuve

Virtuve vai vismaz tās stūris, ir viena no svarīgākajām vietām birojā, lai arī cik lielā. Pie mikroviļņu krāsns un kafijas automāta notiek lielākā sadzīve un jautrākās sarunas.

  • Mikroviļņu krāsns
  • Mazs ledusskapis
  • Krūzes, karotītes un cukurtrauks
  • Kafijas pupiņas vai malta kafija
  • Tēja
  • Tējkanna vai kafijas automāts
  • Sūklīši un trauku mazgājamais līdzekls
  • Salvetes

 

Lai arī šīm precēm var nākt klāt citas, bez kurām nevar iztikt tieši Tavā birojā.

Piemēram,

  • aploksnes, ja jāsūta daudz dokumentu pa pastu;
  • projektors, ja bieži jāprezentē klientiem vai, piemēram, jāvada apmācības;
  • naudas kaste, kases aparāts vai cita tirdzniecības tehnika.

Tomēr šīs ir pamatlietas, bez kurām neiztikt.

Kā vēl ietaupīt laiku? Iegādāties visu internetā.

Lai veicas jaunā uzņēmuma darbībā!