4 biežākās printēšanas problēmas un to risinājumi

Papīrs printerim neiet cauri un iestrēgst? Nedrukā papīru? Mieru, tikai mieru! Mēs zinām, iespējams, jau sacelti kājās visi biroja kolēģi – printeris ir viens no svarīgākajiem rīkiem visā birojā. Ja nu risinājuma vēl nav, ieskaties pēc padoma šajā blogā par biežākajām printēšanas problēmām un kā tās novērst.

1. Printeris nedrukā papīru.

Dokuments ir perfekti noformēts, kārtridžs tikko nomainīts, papīrs ir svaigi ielikts, bet.. Printeris vienkārši neprintē!

Dažreiz printerim vienkārši jāļauj atpūsties. Foto: freepik.com

Risinājums:

Bieži vienkāršs risinājums (ko, iespējams, jau izdarīji) ir – restartēt! Restartē programmu, kurā notiek printēšana. Ja nekas nemainās pašu datoru. Un, protams, arī printeri – izslēdz to un pēc 1-3 minūtēm ieslēdz vēlreiz. Birojos jau zina, ka printeris ir būtne, kurai dažreiz vienkārši uzkarst vai “ieklemmējas” prāts, un vienkārši vajag no jauna uzsākt darbu.

Ja birojā ir vairāki printeri, pārbaudi, vai esi izvēlējies pareizo drukas iekārtu sava dokumenta printēšanai. Dažreiz gadās, ka papīra lapas jau ir izprintējušās, tikai citā printerī. Ja tā tiešām ir un dators, ko izmanto, būs tikai Tavā rīcībā, pārliecinies, ka konkrētais printeris, kurā vēlies printēt, ir datorā automātiski uzstatīts kā pirmā izvēle (Default Printer). To vari izdarīt, datora izvēlnē klikšķinot uz Settings-> Devices -> Printers & scanners.

Ja nelīdz ne viens ne otrs, pārliecinies, ka printeris ir instalēts tavā datorā. Lai arī šķiet, ka ne vienmēr to vajag darīt, printeri nepieciešams instalēt, vienalga, vai tas saslēgts caur iekšējo tīklu vai pa tiešo ar USB.

2. Printeris “iesūc” vairākas lapas vienlaicīgi.

Jau atkal! Spiedi printēt tikai vienu lapu, bet printera mehānisms izlaidis cauri vairākas.

Risinājums:

Daudzos gadījumos problēma ir papīra kvalitātē. Diemžēl, lētākais papīrs ne vienmēr ir kvalitatīvākais – un šeit parādās iemesls, kāpēc. Sliktas kvalitātes papīrs gluži vienkārši salīp kopā, kas liek printerim procesa laikā paņemt vairāk lapu, kā nepieciešams. Ja ikdienā patiesi ir svarīgi, lai tas nenotiek, labākais risinājums ir iegādāties labākas kvalitātes, konkrētajam printerim piemērotāko papīru. Papildus tam, pārliecinies, lai telpa, kurā atrodas printeris, nav pārāk mitra – arī tas var būt kā papildus iemesls, kāpēc papīrs printerī netiek izmantots, kā nākas.

3. Printējamais papīrs iestrēgst printerī.

Vienmēr ar nepiemērotāko dokumentu, vienmēr brīdī, kad printēšana vajadzīga visvairāk. Eh!

Risinājums:

Sākumā, iestrēgusī lapa ir jāizņem. Seko lietošanas instrukcijas norādēm vai atrodi internetā video pamācību konkrētā printera modelim. Ja šaubies, sazinies ar klientu servisu.

Pēc tam pārliecinies, vai pārējā printējamā papīra kaudzīte ir ievietota taisni, un ka printerī nav ielikts par daudz papīra. Bieži šādas problēmas rodas, ja papīra lapas ir ievietotas šķībi.

4. Visas iepriekšminētās problēmas kopā jeb printeris ir jau vecs.

Ja šīs un citas problēmas sāk atkārtoties pārāk bieži un garantijas laiks jau labu laiku kā ir beidzies, iespējams, printeris gluži vienkārši ir nokalpojis savu laiku. Ja vēlies atrast uzņēmuma grāmatvedei un vadībai iepriecinošu risinājumu, ieskaties mazlietoto printeru piedāvājumā – tur var bieži atrast labus piedāvājumus augstākas klases printeriem. Tāpat arī, ja ikdienā drukā ļoti daudz dokumentu, laba ideja ir apsvērt printera nomu, kurā katru mēnesi par vienu un to pašu maksu var nomāt ļoti kvalitatīvus printerus, kuru iegāde pašam uzņēmumam, iespējams, pagaidām nav plānos.

Nav jākravā koferi, ja printeris atsakās strādāt – piezvani mums, atrisināsim. Foto: freepik.com

—–

Neatradi risinājumu sava printera problēmai? Zvani mums uz klientu servisu: +371 28639090.